23 Nisan 2017 Pazar

KANLI İLKBAHAR

Garip bir şeyler
İçimde garip bir şeyler var.
Daha önce olmayan...
Sarsıntılı ağlama isteğim neden peki?
Nefes almaya zorlanmam ya da?
Hasta mı oluyorum acaba onun mu duygusallığı bu?
Ya da yıldızlardan daha önce gelmeyen bir şey mi?
Şey...
Boş bakışlarım peki aynaya?
Dalan gözlerim.
Kim izah edebilir beni?
Tanımlayabilene ödül.
Bu ilkbaharlarda bir şey oluyor bana
Kalbim kırılıyor nedensizce
5 sene...önce.
Ya da geçen sene.
Bu sene de olabilir...
İlkbahar, yaramıyor bana
Kışta kalsak ya; her şey soğuk, gereksizce normal.
İyi gelmiyor bana ilkbaharlar
Ne yaşadıysam ilkbaharlarda yaşadım
Ne geldiyse başıma hep ilkbaharlardan.
Nolur!
Geçmesin mevsimler kıştan ilkbahara.
O;
kanlı ilkbahara...

11 yorum:

  1. ne gudubet bi ilkbaharmış bu,hiç bir şeye iyi gelmedi

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Özlem yüklü bir baharın geçmişin tozlu raflarından kalan belki 5 sene belki de bu sene diye tarif ettiği yalnızlık.Kalemine sağlık çok içten bir yazı

    YanıtlaSil
  4. Çiçekler açarken . Solmuşsun yüzler gülerken sen üzülmüşsün. O ilk bahar bir daha geldiğinde . tekrar açman için karşına güzel bir güneş doğsun yüreğine sağlık .

    YanıtlaSil
  5. Çok Haklısın Tamda Benim Ruh Halimi Yansıtıyor Bu Yazdıkların Ellerine Emeğine Sağlık Yazılarında Kendimi Görüyorum❤

    YanıtlaSil